coniglio_nano_animali_pucciosi_da_sapere_05

Le tappinate proibite. A chi dà fastidio a za Cuncittina ? – 2° PUNTATA

A Trapani puoi parlare di tutto ma non devi assolutamente mettere in discussione le due ” EMME ” delle quali e sulle quali vive la città: i MISTERI, intesa come presunta processione del venerdì santo e Vittorio MORACE, presidente del Trapani Calcio. 

A distanza di un anno, la satira irriverente ma spesso vox populi della Za Cuncittina ha colpito ancora e anche in questo caso, chi doveva pubblicare le sue ” tappinate ”  ( considerazioni per i non trapanesi ) si è nascosto dietro la solita scusa. Se nel 2016 le tappinate erano state censurate perchè troppo personalizzate, oggi la scure della censura le ha definite ” troppo forti ” perchè “… non suffragate da prove certe” . Ma chi m…di prove , caro Francioso ? E’ satira !

fra

Dispiace e mi ha davvero deluso e sinceramente mai me lo sarei aspettato, che chi le ha definite tali si è sempre autoproclamato libero da paure e condizionamenti ma già negli ultimi tempi, dopo che Francioso era entrato a far parte dell’ informazione ufficiale trapanese e cioè ” Tele Sud “,  lo stile prima immediato e diretto dei suoi commenti sul Trapani Calcio si era trasformato in un linguaggio più accademico, meno aggressivo e più di regime . Non c’era più traccia di quelle caratteristiche che lo avevano  reso uno dei più ammirati blogger ( non è ancora un giornalista e Tele Sud non dovrebbe scriverlo  ma ha tutte le “qualità” per diventarlo  ) . Sono poi  stranamente scomparse le pagelle con le quali ogni settimana Francioso giudicava i granata. Una ” normalizzazione ” per chi ha dichiarato di aver scelto di esser trapanese ed in effetti lo è in tutti i sensi !

Dato che la za Cuncittina sono io, è più che ovvio che quelle esternazione, non suffragate dai fatti le rendo note, assumendomi le responsabilità civili, penali, di storia e geografia e anche di geometria !

A chi di dovere trarre le conclusioni ! 

La libertà vi renderà liberi , la tessera..schiavi ! Buona lettura …consigliata solo ai trapanesi !

——

Un antiche modo di rire trapanise rice “ Cu è chiù fissa Carnalivale o cu ci appressu ? “  Pu Trapani chissu vale assae e na tutti i sensi.

Ca squadra contru u Catanzaru fitiau arrè u sannu puru i balate da Loggia. Cu fattu cu primu tempu vinciamu tri e zero non vene a dire nente. I partite ruranu novanta minute e si na squadra non sape iucare pi 90 minuti è fracca . Mi addivirtive a leggire ni feisbucco soccu schivianu na pocu “ Avite vistu? Viautri chi criticavu Calori chi squadrune avemu ? “ . Mischini, mancu tempu di ittare un piritu chi soccu avianu scrittu un valia chiù, poprio picchì i partite rurano du tempe , no unu sulu. Ma u fattu veru è n’autru. Dicemulu ca sinceritudine. U problema è sicuramente Calorifero ma a  iddu cu lu vose drocu? Sti iucatura un fussiru strammi ma sivvisse un allenature chi contrucugghiuna no unu chi mancu ave u curaggiu di parlare quannu a  squadra pedde ( e su du vote cu fa ) e tornamu bisse raccapo. Cu lu vose a Calorifero l’annu scosso e st’annu? Si ne aveva iutu e u pigghiaru arre’. Cu u pigghiau ? A l’autri rue Pulenta e Salvatore cu li vose ? A chi sevvinu ? Cu si vose tenire l’annu scossu, quannu eramu a seria B na pocu iucatura chi si nni vulianu ire ? Picchì si ni vulianu ire ? L’avite saputu mai ? Cu fici ire a Faggiane chi sbagliau a comu s’inniu ma chi tinia a squadra e avia u curaggiu di apprisintarsi quannu i cose ianu male ? A matula na pigghiamu cu l’allenatura e chi iucatura, ca u padrune da varca, u cumannante napulitano chi sta a Spagna n’ have a dire iddu , no quarchi pupo o postu r’iddu, o a solita littra chi fa chiancire i cuore tenere, soccu  vole fare ? Si sta varca ave a cuntinuare abbuccare o no ? Unu po’ dire “ Senza Morace unni fussimu? “ Fussimu a serie D o Eccellenza ma cu sa vi pare chi un c’arrivamu u stessu si cuntinuamu pi comu semu !  

Capiscio chi picciuli un ci nni su pi pagare tri allenatura ( Cosme, Calorifero e n’autru ) ma secunnu mia chi sugnu tappinara, u pisci fete da testa , prima di virire si ave a cura torta !

Si sta squadra cuntinua a fitiare e poi natr’annu o tra due,  Morace un n’ha voli chiù, c’è u scantu chi sa pigghia quarchi portarrobba chi ci serve pi un pagare i tasse ( non ci scoddiamo a soccu sevvino veramente i squadre di calcio, cu sa vi pare chi è tutta passione ) , fa fallire a squadra e na mangiamu squarata.

U derby cu Marsala facemu arrè ma drà sutta !

Quinti, caro Morace, si decidisse. O addrizza sta varca o si nni voli ire pirchì orammai ave autri pinzeri e autri interesse, u ricisse e viremu soccu putemu arrizzare prima ch’affunna .

Io facia a custurera ( a sarta pi dilla in italiane ) e un paru causi si have pirtusa si po’ ancora addrizzare ma si have chiù pirtusa chi stoffa, si po’ sulu ittare.

A fatta !

Sempre FOZZA TRAPANE !

A Za Cuncittina

Post Navigation

Lascia una risposta